Pages

..THIS IS THE STORY OF A GIRL..

Saturday, August 28, 2010

Bila Susah, Baru Nak Cari

Saya tak tahu kenapa orang suka sangat buat macam ni.. bila senang, lupa dekat kita. Bila susah, baru teringat dekat kita. Baru nak cari kita. Baru nak mesej kita. Baru nak call kita. Bila senang.. ada nak buat macam tu? Tak ada pun.


Bila susah, baru laa nak cari saya. Terhegeh-hegeh dok mesej saya. Bila saya tak reply, berusaha sedaya upaya call saya pulak. Weyh! Aku tak kata kat sesiapa pun. Siapa yang terasa, padan muka lah. Aku lembut, korang dok pijak-pijak aku. Bila aku marah, cakap kasar-kasar.. cakap aku garang pulak. Buat aku naik menyampah lah dengan kau. Menyampah dengan perangai tu haa. Ubah lah sikit.

Time saya perlukan bantuan, tak ada pulak nak datang kat saya. Mesej, call.. satu habukk pun tarak.


Dah laa.. cakap banyak-banyak pun tak guna.

3 comments:

Chapit Zulkefli said...

Posting yang terbaek. saya paham situasi anda :)

Cik Mieya said...

thanx a lot chapit

Chapit Zulkefli said...

yeah. wc dear!

Saturday, August 28, 2010

Bila Susah, Baru Nak Cari

Saya tak tahu kenapa orang suka sangat buat macam ni.. bila senang, lupa dekat kita. Bila susah, baru teringat dekat kita. Baru nak cari kita. Baru nak mesej kita. Baru nak call kita. Bila senang.. ada nak buat macam tu? Tak ada pun.


Bila susah, baru laa nak cari saya. Terhegeh-hegeh dok mesej saya. Bila saya tak reply, berusaha sedaya upaya call saya pulak. Weyh! Aku tak kata kat sesiapa pun. Siapa yang terasa, padan muka lah. Aku lembut, korang dok pijak-pijak aku. Bila aku marah, cakap kasar-kasar.. cakap aku garang pulak. Buat aku naik menyampah lah dengan kau. Menyampah dengan perangai tu haa. Ubah lah sikit.

Time saya perlukan bantuan, tak ada pulak nak datang kat saya. Mesej, call.. satu habukk pun tarak.


Dah laa.. cakap banyak-banyak pun tak guna.

3 Comments:

  1. Chapit Zulkefli said...
    Posting yang terbaek. saya paham situasi anda :)
    Cik Mieya said...
    thanx a lot chapit
    Chapit Zulkefli said...
    yeah. wc dear!

Post a Comment



 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space